Pana pe 8 martie, doamnele si domnisoarele sunt invitate, in Atrium Palas Mall, la un „Fashion Corner” inedit. Indiferent daca sunt „working girl”, „business woman”, „party girl” sau „modern mother”, acestea vor descoperi care sunt tendintele ce se potrivesc personalitatii lor. De asemenea, cele care doresc sa fie in trend si in ceea ce priveste autoturismul detinut vor putea admira o expozitie cu zece modele de masini destinate femeilor.
V-am spus intr-o postare anterioara ca am fost „provocata” de cei de la Palas Mall pentru un proiect special. „Fashion Corner” a fost gandit pentru diferite tipologii de femei care reusesc sa depaseasca barierele impuse de job-urile solicitante, de frumoasa perioada din viata lor atunci cand devin mame sau de timpul limitat; care vor sa ramana conectate la noutate, tendinte si refuza in totalitate se se abandoneze.
Mi-a placut la nebunie ideea acestui proiect, drept pentru care am stat cu mare drag pana seara tarziu sa-l implementez. Dupa ce am cautat inspiratie in campaniile publicitare ale marilor case de moda si in pictorialele revistei Vogue, am inceput sa creionez tinutele specifice fiecarei tipologii. Stiti doar ca-mi place sa creez colaje, nu?! 🙂 Dupa ce am stabilit stilul si tinutele reprezentative fiecarei tipologii, am plecat in magazinele din Palas Mall in cautarea pieselor vestimentare si a accesoriilor cu care sa imbrac manechinele. Atunci cand merg sa filmez MINUTUL DE SHOPPING, compun tinutele cu haine si accesorii dintr-un singur magazin, insa acum a trebuit sa aleg item-urile pentru cele 4 tinute din toate magazinele din Palas…a fost o adevarata provocare! Dar imi place la nebunie sa fac asta! Si imi place foarte mult rezultatul final! ♥
Le multumesc fetelor din echipa Palas Mall pentru ca m-au ajutat sa pun in scena tinutele si sa amenajez aceasta insulita. Sunt fericita ca am cunoscut intreaga echipa din spatele evenimentelor organizate impecabil de catre Palas; o echipa tanara, plina de energie, cu multe idei creative si inspiratie.
Iata care sunt cele 4 tipologii de femei:
AUTO SHOW
Pana pe 8 martie 2015, la Palas Mall se desfasoara campania „Spring is in Fashion”. Clientii care cumpara de minimum 150 de lei din mall se pot inscrie in concursul frumusetii direct la centrul de premiere amplasat in zona Graffiti Café. Vor avea sansa de a castiga, zilnic, prin tragere la sorti, un premiu asa cum viseaza: un set fashion in valoare de 300 de euro, format din pantofii, geanta si parfumul mult dorite. Alte 2.000 de premii instant vor fi acordate la „Roata Norocului”: martisoare cu argint, cutii de bomboane, vouchere de cumparaturi, cosmetice si alte cadouri care vestesc primavara.
♥